Klantbeoordelingen

Wat vinden onze klanten van onze kaarten en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.

29-06-2017 - 17:28:21

Ruime keus, snelle service en voor een nette prijs

28-06-2017 - 16:10:13

Zeer professioneel en hulpvaardig,
en prachtige kaarten afgeleverd! Ook zeer snel!
Onwijs bedankt!

26-06-2017 - 10:34:38

Mooie kaartjes, vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Heel tevreden.

Enige verbeterpuntje was voor ons de opvolging van de verzending van de kaartjes. We hadden geen idee wanneer de kaartjes geleverd zouden worden. Ze werden op een woensdagnamiddag verstuurd vanuit Nederland en kwamen al om 9 uur 's ochtends toe de dag nadien (in België). Dat hadden we niet verwacht en de track and trace gaf dat ook niet aan.

25-06-2017 - 20:22:07

We vonden de prijsinformatie onduidelijk en waren onaangenaam verrast door de hoogte van de drukkosten.

24-06-2017 - 19:54:21

Zeer goed, snelle service en goed geholpen.

23-06-2017 - 22:21:20

Heel tevreden over de kwaliteit en dienstverlening vanuit La Carte!

23-06-2017 - 09:51:52

Wij zijn erg tevreden. Alles kon van te voren klaar worden gezet waardoor we snel de kaartjes konden versturen.

23-06-2017 - 07:54:53

Snel antwoord bij vragen. Heb een een hele fijne ondersteuning ghad bij de keuze van kleur (welke meer mogelijkheden had als ik dacht!) super leuk kaartje geworden

20-06-2017 - 10:52:55

Mooie kaartjes en snelle levering.

20-06-2017 - 10:51:51

Mooie kaartjes en snelle levering.

20-06-2017 - 10:50:33

Mooie kaartjes en snelle levering.

20-06-2017 - 07:18:15

Alles ging goed, service was snel. Levering was helaas wel incompleet. De stikjes die op de geboorte kaartjes moesten zaten er helaas niet bij waardoor wij 3 dagen vertraging ( weekend) hadden met het versturen van ons geboorte kaartje... dat was erg jammer

19-06-2017 - 15:54:21

Er is een paar keer iets misgegaan bij het aanpassen van het ontwerp. Op zich is dit steeds snel opgelost, maar dan kreeg ik alleen een automatische mail met dat de aanpassing gereed stond. Ik had in dat geval een persoonlijk mailtje wel gewaardeerd.,Beste Klant,
U heeft een kritische opmerking gegeven betreffende onze service. Wij danken u voor deze opmerking want middels deze feedback kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Wij hebben gedurende het bestelproces veel persoonlijk contact met onze klanten (mail en telefonisch).
Als wij een aanpassing in uw leesproef maken sturen wij inderdaad een automatischer mail. Deze mail is alleen bedoeld om u te attenderen dat de nieuwe proef klaar staat en deze te bekijken is op uw statuspagina.
Wij zullen bekijken of de mail persoonlijker kan want de persoonlijke benadering bij het bestellen van onze kaartjes is juist onze kracht.
Nogmaals dank voor uw opmerking

19-06-2017 - 14:08:04

De eerste keer ging het helemaal goed. Deze keer toch wat teleurgesteld. Als eerste omdat er onbedrukte kaarten tussen zaten en er zeker 2 geadresseerden dus onbedrukte kaarten hebben gekregen. En hiernaast vind ik de prijs niet transparant, door eerst wel een lage prijs per kaart op te geven, maar daarna heb je dan ineens nog extra kosten als drukkosten en vooral de vouwkosten. Ook al zijn die laatste optioneel, anders zit je een paar dagen na je bevalling een hele avond nog je kaarten te vouwen. ,U heeft een kritische opmerking gegeven betreffende onze service. Wij danken u voor deze opmerking want middels deze feedback kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Onze excuses voor de onbedrukte kaarten. Soms pakt de machine 2 kaarten omdat deze statisch geladen zijn. Meestal drukken we een paar kaartjes extra zodat het aantal bestelde kaarten niet afwijkt als dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen en drukken we uiteraard een paar extra kaartjes.
De prijzen zijn vooraf altijd bekend. Er is altijd een kaartprijs + een prijs voor het bedrukken. De in elkaar zetservice is inderdaad optioneel maar wordt vooraf aangegeven. Wij zijn de enige die deze extra service bieden in Nederland maar wij begrijpen dat het soms verwarrend kan zijn

19-06-2017 - 13:50:17

Super snelle service, overzichtelijke site, erg tevreden

18-06-2017 - 21:00:58

Het was makkelijk om de kaartjes te bestellen via Internet via de smartphone.

14-06-2017 - 14:46:11

Leuke kaarten, snelle service en ze denken met je mee.

13-06-2017 - 10:53:38

Hele goede service, kaarten waren super snel binnen!
Heel tevreden over.

13-06-2017 - 08:23:03

De wijzigingen die we hadden doorgegeven werden gelijk verwerkt en de leesproef stond dezelfde dag alweer klaar.

13-06-2017 - 00:17:15

Goede communicate !! Wij zijn heel tevreden.

12-06-2017 - 09:47:39

Ontzettend goed geholpen...kaartjes waren prima. Helaas 2 kaarten die niet goed bedrukt waren

12-06-2017 - 09:04:40

De geboortekaartjes waren super goed en erg mooi gedrukt heel erg bedankt. Gr ***

10-06-2017 - 14:26:17

Het uiteindelijke product (trouwkaarten) zijn we tevreden over (gelukkig).
Alleen het proces ernaartoe zitten zeker wel verbeteringen in die naar onze mening zeer zeker gemaakt mogen worden!
Je betaald er veel geld voor, en dat weten we, maar als je om een proefdruk op kaart vraagt (en er €***,- extra voor moet betalen) mag je ook wel verwachten dat de kaart die je opgestuurd krijgt, met de in de order aangegeven gewenste kleur, lettertype, etc., overeenkomt met de bestelling die je uiteindelijk wil gaan doen.
In de plaats daarvan was de tekst anders van kleur, lettertype kwam niet helemaal overeen en het leek alsof de printer op de spaarstand had gestaan met printen. Hierdoor konden wij de kaart niet goedkeuren want zo willen wij onze uitnodigingen niet hebben en zo hebben we ze ook niet besteld. Dus kon ik weer €***,- gaan betalen voor nog een keer onze proeftekst op kaart te laten drukken en dan zou er gelet worden opdat de kleur overeenkomt met de bestelling straks, want wat bleek nou.
De proeftekst op kaart werd vanuit ergens anders geprint dan waar oorspronkelijk de bestelling uiteindelijk vandaan komt, dus de kleuren en lettertype matchen niet.

Ik vind dat dit wel van tevoren verteld mag worden of ergens hoort te staan en anders moet je zorgen dat het overeenkomt met een kaartje van uitleg erbij. Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik €***,- extra mocht gaan betalen en er niet tegemoet gekomen werd.
Ook al lijkt het maar €***,- het gaat mij om én het principe, klantvriendelijkheid en service en daarnaast, kijk is wat een bedrag je al krijgt als ik trouwkaarten bij jullie bestel!


En een andere op-/aanmerking is dat in de ordergegevens na het plaatsen van een bestelling staat het vanaf de proeftekst die je moet controleren en akkoorden en als je dus je proeftekst op kaart wil laten drukken niet duidelijk dat je opnieuw moet akkoorden voordat je het uiteindelijke akkoord geeft voor een bestelling. het is heel verwarrend en omslachtig en mag iets duidelijker bijgezet worden waarvoor je gaat akkoorden elke keer. Zeker als je je proeftekst op kaart wil laten drukken tussendoor nog is het niét duidelijk!

We hebben verder alle kaarten naar wens ontvangen maar als bovenstaande allemaal goed was gegaan had ik geen extra €***,- uiteindelijk uit hoeven te geven naast het flinke bedrag en hoeven twijfelen of we wel of niet uiteindelijk zouden bestellen bij jullie. Daarom ook bij deze kan ik maar max. 3 sterren geven. Alleen omdat het eindproduct (gelukkig) goed is gegaan.

10-06-2017 - 10:27:37

Na een aantal aanpassingen, heeft la carte een goede service gegeven zowel schriftelijk als telefonisch. En het drukwerk is echt naar onze wensen en behoeften

10-06-2017 - 07:46:25

Zeer goed. Ook aan anderen aan te bevelen.

10-06-2017 - 07:42:41

Keurige service! Tussentijdse wijzigingen zijn keurig doorgevoerd. Communicatie verliep netjes en helder. De enveloppen kreeg ik van tevoren zodat ik ze al kon schrijven en frankeren. Toen ik de geboorte van ons dochtertje telefonisch doorgaf werd ik keurig te woord gestaan en aangezien de kaarten al betaald waren en ik de geboorte voor 12.00 uur meldde hadden we de kaartjes de volgende dag al gedrukt en wel in huis.
Perfect!!! Heel erg bedankt!

10-06-2017 - 01:16:39

Verschillende keren zaten er fouten op onze proefdrukken. Verkeerd geknipt/geplakt, foute datum etc. Ik ben blij dat ik zelf elke keer heel precies de proefdrukken heb nagekeken, zodat de fouten door La Carte verbeterd konden worden op mijn aanwijzing. Maar ik vond het wel erg slordig van een bedrijf die juist hier goed in zou moeten zijn. We zijn uiteindelijk wel erg tevreden over het eindresultaat, mooie kaartjes, goed gedrukt en snelle afhandeling.

09-06-2017 - 18:12:17

Simpel en snel. Niets op aan te merken.

09-06-2017 - 15:37:21

Super bedrijf! Site werkt goed! En fijn dat het allemaal al geregeld is voor de geboorte!

09-06-2017 - 12:27:34

We vonden vooral het systeem om veranderingen door te geven onhandig omdat niet alle veranderingen die we doorgegeven hebben overgenomen zijn en er nieuwe foutjes van la carte in de tekst gekomen zijn zoals twee keer dezelfde tekst aan de linker en aan de rechter kant. Uiteindelijk hebben we na leesproef nr 5 de kaarten kunnen bestellen. We kunnen dit bedrijf niet verder aanbevelen.,Beste klant, wij willen jullie bedanken voor de kritische opmerking op onze service want alleen zo kunnen we onze service blijven verbeteren.
Veel van onze klanten vinden het fijn dat wij ze helpen met de opmaak van hun kaart. We laten steeds een leesproef zien die de klant gratis kan laten aanpassen tot deze geheel naar wens is. Als er veel wisselteksten (in uw geval 4) zijn is dit proces ingewikkelder. Wij vinden het erg belangrijk dat de uiteindelijke kaarten zonder fouten gedrukt worden en maken daardoor liever een extra leesproef. Wij hopen dat de kaarten naar wens zijn en excuses voor het proces.